Hollywood legdrágább laptop reklámja

2011. július 26. kedd
By
Mindenki ilyen kampányra vágyik. Egyedi, kreatív, csavaros, használja a jelen technikai és közösségi adottságait. Vagány, merész és  tökéletesen épít a szokásainkra és igényeinkre. Egyszóval minden benne van, aminek egy 2011-es kampányban lennie kell. Online és offline integrációja, storytelling , crowdsourcing, interaktivitás, buzz, virális terjedés, titkok, izgalom…Ez történik, ha a blockbuster filmgyártáshoz hozzádjuk a közösségi médiát, annak minden jellegzetességével.

Az Intel és a Toshiba közös projektjében olyan közösségi filmet hoz létre, melyet a nézők valós időben követhetnek és reakcióikkal maguk is befolyásholhatják a történetet. Az alapszituáció a következő: Christina Perasso, (akit Emmy Rossum színésznő játszik) bezárva találja magát egy szobába, az egyedüli dolog, amire támaszkodhat az a Toshiba Satellite P775 laptopja, második generációs Intel chippel és nem lenyomozható internet kapcsolattal. A feladata, hogy közösségi hálózatok segítségével meghatározza, hogy hol van, és megtervezze menekülését.

I can’t climb up to the windows I’ve tried a couple of times… a bunch of sites are blocked, like Skype, Google Earth etc. but I’m going to keep trying, a lot of other sites seem to work… whoever is doing this seems to be one step ahead of everything I try…

Ha az interakció nem lenne elég a nézőknek/résztvevőknek, akkor ráadásként ott van még az ígéret, hogy a mozikban is visszatér majd a film, olyan alkotókkal, mint D.J Caruso rendező  (“Disturbia,” “I Am Number Four,” “Eagle Eye” ), és az Oscar-díjas Mauro Fiore (“Avatar,” “Training Day”). Ki ne szeretne részt venni ebben a projektben? A kampány hétfőn indult, eddig 1 napot/1 epizódot láthattak a nézők, de már így az elején is óriási aktivitás látható a projekt közösségi oldalain, egy-egy Facebookos bejegyzésre, feltöltött képre rengeteg felhasználói komment érkezik, az oldal lájkolóinak a száma percről-percre nő (érdekes lesz követni, hogyan alakul; 2011.07.26 16:28 – 7708 like), a film trailerét majd 2 milliószor nézték meg, Christina Twitter követőinek a száma 1031 (és növekszik), az első nap webkamerás videóját eddig 3197-szer töltötték le. Egy napos kampányhoz (a teaser fázist nem számítva) képest elég szép számok, és az interakcióra sem lehet panasz.

Az Inside kampány tökéletesen mutatja azt, mi történik akkor, amikor a márka és a fogyasztó együtt hoz létre szellemi vagy valós terméket, értéket. Azok a vállalatok, amelyek felismerik az ilyen együttműködésben rejlő lehetőségket és mernek lépni, jóval megelőzhetik társaikat. Ma már nem elég fogyasztónak lenni. Részt akarunk venni a dolgokban, legyen akár az  ötletgenerálás egy márkával kapcsolatban, vagy egy ilyen összetett digitális projekt. A brand részévé, alkotókká szeretnénk válni, nem pedig külső szemlélőként nézni mi történik. Az Inside projekt fogta a klasszikus egyoldalú kommunikációt és fejreállította. Meglátjuk, mi lesz belőle…

 

 

 

 

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

One Response to Hollywood legdrágább laptop reklámja

  1. A leghosszab laptop reklám? | Dive into Digital on 2011. szeptember 7. szerda at 10:00

    [...] -a szűk, de annál aktívabb közösség- által nagyon várt The Inside Experience című “közösségi film”. Siker vagy kudarc? 1 órás reklámot láthatunk, vagy tényleg valami újat és eredetit hozott a [...]

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*

* Copy this password:

* Type or paste password here:

2,311 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress